Qeveria hap kanal për komunikim onlajn me qytetarët, nuk do të japë para për reklama

Qeveria komunikon me qytetarët nëpërmjet rrjeteve sociale dhe nëpërmjet transmetuesit publik të radiodifuzioni RTM, dhe nuk ka ndërmend të harxhojë para buxhetore, theksoi zëdhënësi i qeverisë, Mile Boshnjakovski në pyetjen e agjencisë “Meta” se a do të paguajë qeveria reklama kur do të komunikojë me publikun nëpërmjet transmetuesit publik të radiodifuzionit RTVM dhe a planifikon të paguajë për produksionin e klipeve reklamuese ose të publikimeve që do të plasohen si reklama në “Facebook”, “Twitter” dhe në rrjetet e tjera sociale.

Boshnjakovski, i cili kohët e fundit, madje edhe para se të dërgohet komunikata zyrtare për vendimet në mbledhjet e qeverisë, me një video nëpërmjet “Twitter”-it njoftoi disa vendime të rëndësishme nga mbledhja, dhe thotë se së shpejti do të fillohet me dhënien e përgjigjeve për qytetarët nëpërmjet rrjeteve sociale.

– Sektori për marrëdhënie me publikun i qeverisë planifikon që në të ardhmen ta shtojë komunikimin dykahësh me qytetarët në rrjetet sociale, duke u përgjigjur në mënyrë intensive në porositë dhe komentet, duke u parashtruar pyetje qytetarëve, duke hapur diskutime dhe duke bërë hulumtime onlajn, si vegël për inicimin e kyçjes së qytetarëve në sjelljen e politikave nga qeveria. Për komunikimin e këtillë me qytetarët, si dhe për komunikimin nëpërmjet transmetuesit publik të radiodifuzionit RTVM, qeveria nuk do të harxhojë para – thotë zëdhënësi i qeverisë.

Sipas Boshnjakovskit, personat e angazhuar në Sektorin për marrëdhënie me publikun të qeverisë “punojnë intensivisht për krijimin e procedurave, protokolleve dhe rregulloreve për komunikim nëpërmjet mediave të reja, të cilat nuk kanë ekzistuar deri tani”.

Në ndërkohë, qeveria me qytetarët komunikon nëpërmjet rrjeteve sociale, edhe atë nëpërmjet “Facebook”-ut, “Twitter”-it dhe “Instagram”-it dhe shpërndan fotografi në “Flickr” dhe video në “Youtube”.

– Në të ardhmen planifikojmë të hapim edhe kanale të reja të komunikimit në rrjetet sociale – sqaron Boshnjakovski.

 

 

foom-logo-disklejmerKy tekst është përgatitur në kuadër të projektit “Оbservatori i reformave mediatike“, të cilin e realizojnë Fondacioni për internet dhe shoqëri “Metamorfozis“, “Аgora” – Qendra për promovimin e vlerave qytetare dhe Platforma për gazetari hulumtuese dhe analiza (PINA), me mbështetjen financiare të “Fondacionit “Shoqëri e hapur” – Maqedoni“.
Përmbajtja e tekstit është përgjegjësi vetëm e autorëve dhe në asnjë mënyrë nuk i pasqyron pikëpamjet e Fondacionit “Shoqëri e hapur” – Maqedoni.