Твитер објави дека става забрана за платени политички реклами. Во својата објава директорот на Твитер вели дека ја ставаат оваа забрана бидејќи достигнувањето на поголема публика кога станува збор за политичките пораки, треба да биде заслужено, а не купено. Оваа забрана нема да важи само за реклами кои ги охрабруваат граѓаните да се регистрираат да гласаат.
We’ve made the decision to stop all political advertising on Twitter globally. We believe political message reach should be earned, not bought. Why? A few reasons…?
— jack ??? (@jack) October 30, 2019
Овој потег на Твитер доаѓа како притисок кон Фејсбук по контроверзните одговори на директорот на Фејсбук на прашања на американскиот сенат во врска со ширењето и рекламирањето на лажни вести. Фејсбук вели дека нема намера да ја контролира слободата на изразување на политичарите и не може да превземе одговорност за вистинитоста на нивните реклами.
Една од причините зошто во периодов се зборува на оваа тема е писмото кое кандидатот за претседател од демократската партија Џо Бајден го испратил до Фејсбук, Твитер и Јутјуб. Во писмото тој бара од платформите да ги прекинат рекламите кои ги платила кампањата на претседателот Доналд Трамп, во кои се изнесени невистинити информации и клевети за Бајден и за неговото семејство. Одговорот на Фејсбук бил дека сепак нема да ја проверува вистинитоста на рекламите поставени од страна на политичари.
Сепак овој потег на Твитер ќе има многу мало влијание врз политичката сцена, бидејќи рекламите на Твитер се во значително помал број од рекламите на Фејсбук која е главната платформа на која се рекламираат претседателските кандидати.
Текстот е изработен во рамки на проектот „Опсерваторија на медиумските реформи“, што го спроведува Фондацијата за интернет и општество „Метаморфозис“, со финансиска поддршка на „Фондацијата Отворено општество – Македонија“.
Содржината на текстот е единствена одговорност на авторите и на ниту еден начин не може да се смета дека ги одразува гледиштата на „Фондацијата Отворено општество – Македонија“.